Monday, March 4, 2013

Proud to be...”taranoi”...zice americanii...

IN primul rand, nu nu am acordat gresit..sau ma rog...am acordat gresit, da intentionat, inca nu am uitat toata gramatica...alte e problema...
In Sfantul Concediu care abia s-a terminat, printre multe altele activitati m-am reimprietenit cu tv-ul...cum otv-ul, postul meu dulcolactic... ie cam inchis, a trebuit sa ma multumesc cu chestii total neinterensante precum cele gen discovery...toate bune si frumoase...pana aseara...cand pe travel..sau ceva de genu, un chelios un pic dolofan mergea sa descopere mancarurile ciudate ale americii adica maica sua...nu-i asa, leagan de modernitate, gusturi fine, gurme-uri etc...no...si asta micu dolofanu, cheliosu merge el prin florida centrala...siiii...ce sa vezi...se intalneste si-si strange barbateste mana cu unii proud to be ”tărănoi”...nu zic eu, asa zice aia... si hai sa alcatuim meniul.....broaste...treaca mearga....testoase...hai sictir...; armadilo...adica asta...http://wikifaunia.com/images/0/09/Armadillo4.jpg si printre altele...veverite...cu creier cu tot si capatana...ca cica acolo e tot deliciul....las-o ma in pana mea....pe bune ma? ma izbavitorii civilizatiei...protoiereiii modernitatii...sunteti sanatosi ma? mai zicem de chinezi....dar nici cu voi nu mi-e rusine....hai sictir!

No comments:

Post a Comment